דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרויקט פינוי בינוי 

מאת    [ 01/07/2013 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 1823 פעמים ]


פרויקט פינוי בינוי – קח לך חברה מנהלת שתבנה לך בית !

יוזמות פינוי בינוי מאושרות בכל רחבי הארץ על ידי משרד השיכון והבינוי: ברחובות, תל אביב, קרית אתא, באר שבע, בת ים, בית שמש, חדרה, חיפה, הוד השרון, יהוד, יבנה, נווה מונסון, ירושלים נהריה, קרית ביאליק, טירת הכרמל, זיכרון יעקב ועוד מתחמים רבים ביישובים נוספים בישראל.

פינוי בינוי זוהי מדיניות מבורכת שממשלות ישראל מעודדות כבר למעלה מ-15 שנים ותכליתה – התחדשות עירונית לצד שיפור שכונות רעועות הנמצאות בעיקר בפרברי ערים. למרות שנראה כי מדובר במדיניות טובה וברוכה, יש לא מעט קשיים ביישומה. לעיתים הרשויות המקומיות מערימות קשיים, לפעמים דיירים סרבניים לא מסכימים לחתום על פינוי ולעיתים רחוקות יותר הקשיים מגיעים דווקא מצדם של משרדי ממשלה שונים.

בדיוק מסיבה זו קמו חברות מנהלות שמספקות מגוון רחב של שירותים. מטרתן של חברות אלו הוא לסייע לדיירים להביא ליישום פרויקט פינוי בינוי מראשיתו ועד סופו, לעזור להם להתמודד עם סוללת הבירוקראטיות, המונחים המקצועיים, ההסכמים החוזים ואנשי המקצוע שניצבים בדרכם למימוש התוכנית.

יתרונותיה של חברה מנהלת ליישום פינוי ובינוי ותמא 38

חברות מנהלות מציגות כמה יתרונות ברורים, ננסה לעמוד על היתרונות שלהן:

מחויבות לאינטרסים של הדיירים. זה היתרון הראשון, העקרוני והחשוב ביותר של חברות מנהלות בתחום הפינוי בינוי. הן מייצגות באופן בלעדי את טובת כלל הדיירים, הן אינן גובות מהדיירים כסף ומחויבות לשקיפות מלאה.

שכנוע דיירים סרבנים. חברה מנהלת מקצועית יכולה לקדם יישום פרויקט שכזה על יד שכנוע דיירים סרבנים. ברשות החברה המנהלת יש יותר ידע מקצועי ונתונים שעשויים להניע דיירים סרבנים – לאשר את העסקה ולגרום לקידומה המעשי, וכידוע, דיירים סרבניים יכולים להרוס באחת מימוש של תוכנית שכזו.

תכנון. חברה מנהלת מסייעת בהכנת תוכניות הבינוי והשיקום ומלווה את התהליך התכנוני בכל שלביו, כל זאת תוך שיתוף מלא של כל הדיירים והרשות המקומית.

ייצוג. חברות מנהלות מעניקות ייצוג מלא לדיירים למול מגוון רחב של גופים בירוקראטיים לרבות: רשויות מקומיות, משרדי ממשלה, קבלנים וחברות בנייה, ובמקרים רבים הן אף מספקות ייצוג משפטי מקצועי כחלק אינטגראלי מן השירות.

מימון. יתרון גדול נוסף בסיוע של חברה מנהלת טמון ביכולות המימון שהן מציעות. בהקשר זה מדובר על מימון הוצאות הפינוי, עזרה במעבר של דיירים לדירות חלופיות, מימון הביצוע ועוד. סיוע שכזה מונע מן הדיירים הוצאות בלתי צפויות ומעניק להם ביטחון ושקט נפשי.

שירותים בירוקראטיים. כידוע, בניה דורשת אישורים, אגרות, היטלים, מיסים, חוזים והסכמים עם גופים שונים ומגוונים. חברות מנהלות לוקחות תחת חסותן את כל הטיפול המייגע בניירת, במיסים וההליכים שנדרשים להנעת הפרויקט.

בחירת אנשי מקצוע. יתרון אחרון שנמנה כאן הוא בחירת חברת בניה ליישום הפרויקט, בחירת עורך דין המתמחה במקרקעין ועוד נושאי תפקידים קריטיים למימוש פינוי בינוי. לחברות מנהלות יש ידע רב וניסיון ובשיתוף עם הדיירים והרשויות הן בוחרות את אנשי המקצוע הביצועיים האופטימאליים לעבודה

 

 

אשד התחדשות עירונית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב